dinsdag 27 mei 2008

Veerle's knuffel familie

Voor alle knuffels heb ik ook schetsen gemaakt en karakter eigenschappen opgeschreven om een zo'n goed mogenlijke
knuffel van die persoon te maken en naar mate ik meerdere knuffels ging maken hoe meer ik na ging denken over de verschillende karakters van iedere knuffel en wat hun moest onderscheiden van de rest.


laat ik beginnen met Jeanin:




















Dit is Ilona:




















Ilona is lang (ten minste in mijn herinnering van vroeger was ze dat) en het strepen stof staat voor dat ze zakenlijk is, maar de kleuren geven aan dat ze een gekleurd gek leuk karakter heeft.


Dit is Tim:





















En hier hebben we Chaja:





















Chaja word op school altijd druifje genoemd en is klein en lief en schattig (maar die benaming wil ze zelf niet hebben)

Vervolgens hebben we Jurrien:








































Jurrien heeft geen 2 poppen maar wel 2 kanten een donkeren en een lichte kant.
Vandaar dat de voorkant een liefelijke, onzekere Jurrien is en de achterkant een donkerdere pessimistische Jurrien

Dan gaan we door naar Michelle:






















Hiervan heb ik ook een filmpje gemaakt die op You tube te zien is bij deze de link:
http://www.youtube.com/watch?v=zSldXKX6gMU
Zo kan je een beetje zien wat er allemaal bij komt kijken om een veerle poppetje te maken.

En dan gaan we door naar Kim:






















Vervolgens kwam Eric:








































En bij Eric kwam een vakje bij zijn hart wat open kan bij latere poppen wil ik dat soort dingetjes nog meer gaan doen.


Ik heb nog 2 andere gemaakt die ik nog moet fotograferen.
Tussendoor zie je ook mooiere foto's staan dat zijn de foto's die in de studio door Johan zijn gemaakt.
Daarvan wil ik een groot familie plakboek gaan maken en dar gaan gebruiken in mijn Flash filmpje.

Geen opmerkingen: