maandag 26 mei 2008

Veerle's Knuffel Familie

Sinds een tijdje ben ik bezig een knuffelgezin te maken.
Tot nu toe heb ik er maar liefst 14 stuks gemaakt en mijn gezin breid zich alsmaar uit.

Ik let bij het ontwerpen van de poppen op iemands persoonlijkheid en de stof alle details worden daarop aangepast

Ik ben ook samen met Johan bezig om foto's te maken van mijn poppen en een foto album met ze te maken.

Johan heb ik ook als eerst gemaakt van alle poppen omdat hij mij heeft geinspireerd om dit allemaal te maken.

mag ik u voorstellen aan Johan:
















Vervolgens kwam sara:





























Vervolgens kwamen Eva en Vera een tweeling:























Daarna kwam Krijn :





























En toen was de kop ervan af ik bleef maar doorgaan en al snel volgde er veel meer.
En naar mate ik er meerdere maakte ging ik steeds meer letten op kleine details.
Steeds meer kleine dingetjes toevoegen die bij die persoon paste.
Dat is vooral te zien in de poppen die ik later maakte en die ik er een andere keer op ga zetten.

De Toedels met Noedels

Geen opmerkingen: