zondag 1 september 2013

HUISNR. 045


  The Universe is my home

HUISNR. Project


Drie maanden geleden zag ik een project waar ik graag aan mee wilde werken, namelijk het HUISNR Project van Koen de Wilde.









 




Nadat ik hem had benaderd kreeg ik mijn eigen kleine huisje toegewezen: nr. 045. En uiteindelijk kwam het via de post binnen.





Daarna heb ik erg lang nagedacht over wat ik ermee wilde doen. Toen ik dat eindelijk besloten had, ben ik allereerst mijn huisje gaan beschilderen.















Vervolgens heb ik mijn hand gebruikt om wat proeffoto's te maken om te zien wat een mooie foto zou zijn.
Proeffoto                                  Model: Veerle Ritstier                                 2013





Nu ik wist wat ik ermee wilde doen heb ik dit weekend gevraagd aan mede kunstenaar Rick van den Berg of ik zijn hand mocht gebruiken voor dit project en ben ik deze gaan beschilderen.
Hieronder kun je de foto's zien die het net niet geworden zijn, maar die ik wel erg bijzonder vind.

Foto 1                               Model: Rick van den berg                                  2013

Foto 2            Model: Rick van den berg           2013

Nadat ik deze foto's gemaakt had heb ik het huisje de naam The Universe is my home gegeven. Wil je weten hoe de uiteindelijke foto er uitziet? Ga dan vooral naar de pagina van het HUISNR Project .

Geen opmerkingen: