donderdag 28 november 2013

Tegeltjeskunst boekje

 Tekst verwerking

In de tijd dat mijn moeder ernstig ziek was en overleed in 2009 ben ik begonnen met het schrijven van teksten. Ook om mijn gevoelens van mij af te schrijven, maar ook om met de rouw en tegelijkertijd met mijn verliefdheid om te gaan. Dit was een zeer tegenstrijdige gevoelstijd en dit kon ik kwijt in mijn teksten.

 

Van ets naar tegeltje

In 2009 na het overlijden van mijn moeder begon ik geïnspireerd op een opmerking van een leraar mijn teksten omzetten in een tegeltje. Deze teksten gingen over alles wat ik om me heen zag en in mijn gevoelswereld gebeurde. Al deze losse componenten werden uiteindelijk in de vorm van een zelf gebonden boekje met elkaar verenigt en monde uit in het tegeltjeskunst boekje.
 
Een tegeltje uit de serie Tegeltjeskunst die het boekje niet gehaald heeft.






Geen opmerkingen: